Szabályzat és Vásárlási Feltételek
A www.finobioproducts.hu honlapra vonatkozó Szabályzat
§ 1. Definíciók
1. A jelen Szabályzatban használt fogalmak az alábbi jelentéssel bírnak:
- Felhasználói fiók – A Felhasználó fiókja a Szolgáltató informatikai rendszerében meghatározott, a Felhasználó rendelkezésére álló források és jogok összességéből áll, mely a Felhasználó regisztrációját követően jön létre; a Felhasználó a Felhasználói fiókra a jelen Szabályzatban meghatározott Szolgáltatások részeként regisztrálhat, ezt követően a honlapon keresztül vagy a Szolgáltató által külön előírások alapján rendelkezésre bocsátott egyéb csatornán fér hozzá a Felhasználói fiókhoz;
- Szabályzat – az elektronikus szolgáltatásnyújtásra vonatkozó jelen Szabályzat;
- Honlap – a www.finobioproducts.hu oldalon elérhető honlap;
- Szolgáltató – Fino Bio Products Kft. (székhely: 1182, Budapest, Hargita tér 4. cégjegyzékszám: 01-09-909114; adószám: 14553817-2-43; e-mail cím: fino@finobioproducts.hu);
- Tárhelyszolgáltató – a Szolgáltató részére honlap tárhelyszolgáltatást nyújtó: Tárhely.EU. Kft (székhely: 1144, Budapest, Ormánság utca 4., e-mail cím: support@tarhely.eu);
- Felhasználó – a Szolgáltatásokat a jelen Szabályzatnak megfelelően használó természetes személy;
- Rendelés – a Felhasználó által a Honlapon keresztül leadott rendelés a Honlap menüjén elérhető termékre
§ 2. Általános rendelkezések
- A jelen Szabályzat határozza meg az elektronikusan, a Honlapon keresztül nyújtott szolgáltatások alapelveit és feltételeit.
- A Szolgáltatásokat a Honlap részeként a Szolgáltató nyújtja.
- A jelen Szabályzat jelenti azokat a szabályokat, melyeket az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”) 5. §-a, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet előír.
§ 3.Elektronikus úton nyújtott szolgáltatások
1. A Honlapon keresztül a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatásokba (itt: „Szolgáltatások”) az alábbiak tartoznak:
- 1. a Felhasználók tájékoztatása a Fino Bio Products Kft és a Malunda Shop ajánlatairól;
- 2. lehetővé tenni, hogy a Felhasználó Rendelést adhasson le;
- 3. lehetővé tenni, hogy a Felhasználó regisztrálhasson a Felhasználói fiókba;
- 4. a Felhasználók számára hozzáférést biztosítani a Felhasználói fiókhoz;
- 5. lehetővé tenni, hogy a Felhasználó figyelemmel kísérhesse a Rendelést;
- 6. lehetővé tenni, hogy a Felhasználó panaszt tegyen.
2. A Szolgáltatások valamennyi Internethasználó számára elérhetőek, azzal a fenntartással, hogy a 3. § 1.2-1.6. alpontjai szerint nyújtott Szolgáltatások csak a cselekvőképes természetes személyek számára elérhetőek. A korlátozottan cselekvőképes személyek (ideértve a 14 és 18 év közötti személyeket is) a 3. § 1.2-1.6. alpontjai szerint nyújtott Szolgáltatásokat csak törvényes képviselőjük hozzájárulásával vehetik igénybe.
3. A jelen Szabályzat 3. § 1. pontjában hivatkozott Szolgáltatások ingyenesek. A Szolgáltatáson keresztüli rendelésfeladás jogi kötőerővel bír és fizetési kötelezettséget von maga után, a Honlapon megjelenő információnak megfelelően.
4. A Szolgáltatás használatának részeként a Felhasználó nem közölhet semmilyen jogszerűtlen tartalmat, többek között:
- 1. olyan módon feldolgozott információt és adatot, mely az IT biztonság vagy a Honlap stabilitása megsértésének kockázatát hordozza;
- 2. olyan információt, mely szellemi tulajdonjogot sért, beleértve a Szolgáltató vagy harmadik személy szerzői jogát és védjegyjogát;
- 3. olyan információt és adatot, mely kötelező jogszabályi előírást sért.
5. A vételár jelölése az áru mellett található. A vételár tartalmazza az ÁFA-t, valamint a csomagolás költségét.
6. A szállítási költség: bruttó 5000 Ft alatti vásárlás esetén 990 Ft Budapest területén, minimum bruttó 5000 Ft vásárlás esetén Budapesten ingyenes. Budapesten kívüli megrendelés esetén a szállítási költség 2200 Ft/megrendelés, amennyiben a csomag súlya nem haladja meg a 25 kg-ot.
§ 4.A Rendelés feladása
1. Az arra vonatkozó információ, hogy bizonyos rendelés teljesíthető-e a Honlapon a Rendelés feladásának folyamata kezdetén jelenik meg. Azt a lehetőséget, hogy adott Rendelést tud-e teljesíteni a rendszer automatikusan ellenőrzi. Amennyiben a megadott címre a Rendelés nem teljesíthető, a Felhasználó erről egyértelmű értesítést kap.
2. A Rendelés kifizetése a Felhasználó választása szerint történik: kiszállításkor készpénzben, VISA vagy Master elektronikus fizetésre alkalmas kártyával, vagy online a CIB Bank Zrt. fizetési rendszerén keresztül.
3. Rendelést mind Felhasználói fiókkal rendelkező, mind azzal nem rendelkező Felhasználó feladhat.
4. Azon Felhasználók számára, akik Felhasználói Fiók létrehozása nélkül szeretnének rendelést feladni, a Rendelés leadásának folyamata a következő:
4.2. a Honlapon található ajánlatból válassza ki a Fino Bio Products Kft. által kínált termékeket, válassza ki az adott áru mennyiségét;
4.3. válassza ki a fizetési módot;
4.4. adja fel rendelését a „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva.
5. A Felhasználói Fiókkal rendelkező Felhasználók számára, a Rendelés feladásának folyamata a következő:
- 1. felhasználóneve és jelszava segítségével lépjen be a Honlapra;
- 2. a Honlapon található ajánlatból válassza ki a Fino Bio Products Kft. által kínált termékeket, válassza ki az adott áru mennyiségét;
- 3. az elmentett címlistából válassza ki azt, mely címre rendelni szeretne, vagy adjon meg új kiszállítási címet;
- 4. válassza ki a fizetési módot;
- 5. adja fel rendelését a „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva.
6. Amikor a 4. § 4. és 5. pontjaiban foglalt valamennyi lépés teljesült, a Szolgáltató a Rendelést befogadja teljesítésre. A Felhasználó a „Kosár” gombra kattintva, megnézheti annak tartalmát, termékeket helyezhet el benne vagy vehet ki belőle bármikor, egészen a Rendelés feladásáig. A rendszer a teljes Rendelést megmutatja, ez a Felhasználó Rendelésének feladása előtt változtatható vagy törölhető, így bármely adathiba felismerhető és módosítható.
7. A Szolgáltató a feladott Rendelést, a feladást követő 5 percen belül e-mailben erősíti meg. Amennyiben a Felhasználó nem kap megerősítést a Rendelés feladását követő 5 percen belül, a Rendelés tisztázása érdekében a Rendelést teljesítő Fino Bio Products Kft. telefonszámát hívhatja.
8. A Felhasználó harmadik személy – ide értve a jogi személyeket és a jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeteket is – nevében is adhat fel Rendelést.
9. A feladott Rendelésről a Felhasználó ÁFA-s számlát kérhet. ÁFA-s számla a Rendelés feladásakor, az „ÁFA-s számlát kérek” gombra kattintva kérhető. A Felhasználói Fiókkal rendelkező Felhasználók az ÁFA-s számla kibocsátásához 3 vevői számlázási információt is elmenthetnek, az azonosító adatok a vevő adószáma alapján is kereshetők. A Felhasználói Fiókkal nem rendelkező Felhasználóknak minden esetben meg kell adniuk az ÁFA-s számlán jelölt, a kiállításhoz szükséges adatokat.
§ 5.Regisztráció és belépés a Felhasználói fiókba
1. A Felhasználói Fiókba online, a Honlapon található regisztrációs adatlap kitöltésével lehet regisztrálni, a „Fiók létrehozása” gombra kattintva.
2. A regisztrációs adatlapon a kötelezően kitöltendő mezőket egyértelműen jelzi az oldal.
3. A Felhasználók a kapcsolatfelvétel, valamint a Felhasználói Fiók megnyitása és fenntartása céljából adják meg személyes adataikat.
4. A Szolgáltató a regisztrációs adatlap kitöltését és elküldését követően a Felhasználó által megadott e-mailcímre a regisztrációt és a Felhasználói fiók létrehozását megerősítő e-mailt küld. A Felhasználói fiók aktiválásához a Felhasználónak a Szolgáltató által küldött e-mailben található megerősítő linkre kell kattintania.
5. A Felhasználó a Felhasználói fiókhoz korábban választott felhasználóneve és jelszava segítségével fér hozzá. A felhasználónév és a jelszó titkos. A Szolgáltató ezúton hívja fel a Felhasználó figyelmét arra, hogy felhasználónevének és jelszavának harmadik személy részére történő átengedése a magánélet védelméhez és egyéb, jogszabály által védett személyiségi jog megsértéséhez vezethet.
6. A Felhasználói Fiók lehetővé teszi:
6.1. a Rendelés állapotának online figyelemmel kísérését;
6.2. a Rendeléssel kapcsolatos panasz benyújtását a Felhasználói fiókba való belépést követően elérhető adatlapon;
6.3. több kiszállítási cím tárolását;
6.4. legfeljebb három vevő ÁFA-s számla kibocsátásához szükséges adatának tárolását;
6.5. a Felhasználóra vonatkozó adatok módosítását.
§ 6.Műszaki követelmények
1. A Honlap operációs rendszerrel (Windows, Mac OS, Linux vagy hasonló) és böngészővel – a legfrissebb Explorer, Opera, Firefox, Google Chrome vagy Safari – rendelkező, az internetre csatlakozott számítógéppel érhető el.
2. A Honlap mobileszközökről, például okostelefon, tablet, palmtop is elérhető. A Honlap mobil változatának elérése a népszerűbb böngészők (Android Browser, Chrome Mobile, Internet Explorer Mobile, Opera Mini vagy Safari Mobile) legfrissebb verziójával, az internetre csatlakoztatott eszközzel lehetséges.
§ 7.A szerződés érvényessége és a Szolgáltatások felmondása
1. A Felhasználók a Szolgáltatásokat bármikor igénybe vehetik, vagy azokat bármikor felmondhatják. A Felhasználói fiókhoz kapcsolódó Szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés, a Felhasználói fiók jelen Szabályzat 5. § 4. pont szerinti aktiválásakor, határozatlan időre jön létre, míg adott Rendelés teljesítéséhez kapcsolódó szerződés határozott, a Rendelés Felhasználónak történő kiszállításáig terjedő időre jön létre. A Felhasználó kötelezettségeinek időtartamára nincs minimum időszak, a Felhasználó egyetlen időszakban sem köteles a Szolgáltatást igénybe venni.
2. A Szolgáltatás felmondása a Felhasználó által a fino@finobioproducts.hu e-mail címre, vagy levélben a Szolgáltató címére (Budapest, 1182, Hargita tér 4.) küldött nyilatkozatával közölhető.
3. A Felhasználótól a Szolgáltatás után semminemű szolgáltatási díj nem követelhető, ha Felhasználó a Szolgáltatást felmondó nyilatkozatát eljuttatja a Szolgáltatóhoz.
4. A Szolgáltatások felmondására vonatkozó jog jelen pontnak megfelelő gyakorlásának nincs hatása a Rendelés teljesítésére és a Felek kötelezettségeinek teljesítésére azon Rendelések vonatkozásában, melyeket a Felhasználó a felmondást megelőzően adott fel.
§ 8.Rendelésekre vonatkozó panasz
1. A Szolgáltató a Rendelések hibátlan teljesítésére köteles. A Rendelés tárgyának fizikai hibáiért a Szolgáltató a szavatosság szabályai szerint felel a Felhasználóval szemben, a magyar Polgári törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően.
2. Rendelésre vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:
- 1. a Honlapon keresztül – amennyiben a Felhasználó Felhasználói Fiókkal rendelkezik;
- 2. telefonon keresztül, a Rendelést teljesítő Fino Bio Products Kft. telefonszámán – valamennyi Felhasználó esetében;
- 3. írásban, a Szolgáltató címére küldve (Budapest, 1182, Hargita tér 4.).
3. A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy személyes adatait (családi és utónév, értesítési cím és opcionálisan e-mail cím, valamint telefonszám), a panasz okát és a Felhasználó kérését.
4. A panaszokat a Szolgáltató – amennyiben jogszabály kötelező előírása ennél rövidebb határidőt nem ír elő – a beérkezést követő 30 napon belül köteles kivizsgálni.
5. A panaszt benyújtó felet a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, postai címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.
6. A Rendelés részét képező termék fizikai vagy jogi hibájára vonatkozó panasz esetén, a panaszt a magyar Polgári törvénykönyv kellék- és termékszavatosságra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kell kivizsgálni.
§ 9.A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz
1. A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:
- 1. a Szolgáltató elektronikus levélcímére (fino@finobioproducts.hu) vagy
- 2. írásban, a Szolgáltató címére küldve (Budapest, 1182, Hargita tér 4.).
2. A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy családi és utónevét, a panasz tárgyát és a Felhasználó kérését.
3. A panaszokat a Szolgáltató a beérkezésük sorrendjében vizsgálja ki, a kézhezvételt követő 30 napon belül.
4. A panasz benyújtóját a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, postai címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.
§ 10.Személyes adatok védelme
1. A Felhasználók személyes adatainak adatkezelőjeként, a Szolgáltató a Felhasználók személyes adatait az Elkertv. 13/A §-a, és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint, a megfelelően tájékoztatott Felhasználók önkéntesen adott, kifejezett hozzájárulásával kezeli, figyelemmel az Elkertv. rendelkezéseire.
2. A Szolgáltató a Felhasználók alábbi személyes adatait kezeli: a Felhasználói fiók regisztrációs adatlapján és a Rendelés adatlapján szereplő személyes adatok, azaz családi és utónév, cím, telefonszám, e-mail cím, Rendelés időpontja, Felhasználó által megrendelt termékek.
3. A Szolgáltató, fenti 2. pontban meghatározott személyes adatokat az alábbi célból kezeli: a Szolgáltatások nyújtása, a Rendelés teljesítése, a Szolgáltató által elektronikus úton nyújtott szolgáltatások használatát lehetővé tevő Felhasználói fiók fenntartása, panaszkezelés.
4. A regisztráció során a Felhasználó hozzájárulhat ahhoz, hogy személyes adatait a Szolgáltató marketing célból kezelje, valamint ahhoz is, hogy a Szolgáltatótól az általa megadott e-mail címen és telefonszámon marketing információt kapjon, ideértve az ajánlatokat és a Szolgáltató akcióit. A hozzájárulás megadása önkéntes és független a Szolgáltatások igénybe vételétől.
5. Az online fizetést teljesítő Felhasználók személyes adatait maguk a Felhasználók közlik a Cib Bank Zrt.-vel, melynek székhelye: 1027, Budapest, Medve utca 4-14.
6. A Szolgáltató adatkezelési szabályzata és a Felhasználók személyes adatainak védelmére szolgáló alapelvek, ideértve a Szolgáltató arra vonatkozó technikai eljárásait, hogy jogosulatlan harmadik személyek ne férhessenek az elektronikusan küldött személyes adatokhoz és azokat ne módosíthassák, a Honlapon az „Adatvédelmi szabályzat” cím alatt érhető el.
§ 11.Peren kívüli vitarendezés
1. A Felhasználó panasza kivizsgálására és követelése érvényesítésére peren kívüli eljárásokat is igénybe vehet, mint például:
- 1. követelésével a Szolgáltatóhoz fordulhat (cím: Budapest, 1182, Hargita tér 4.), e-mail cím: fino@finobioproducts.hu)
- 2. a Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez fordulhat (cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.);
- 3. a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefonszám: 06-1-488-2131, honlap: www.bekeltet.hu).
2. A panaszkivizsgálás és követelésérvényesítés peren kívüli eljárásaira és az azokhoz való hozzáférésre vonatkozó részletes információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján érhetők el: www.nfh.hu.
§ 12.Felhasználóknak szóló egyéb információk
1. A Szabályzat bármikor, ingyenesen, .pdf formátumban letölthető a www.finobioproducts.hu honlapról, így azokat a Felhasználók tárolhatják, előhívhatják és bármikor tanulmányozhatják.
2. A Szolgáltatóval a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó megállapodás magyar nyelven jön létre.
3. A Rendelésen és a megerősítésen keresztül megkötött megállapodás nem jelent írásbeli megállapodást, azt a Szolgáltató nem iktatja, így a későbbiekben nem érhető el.
4. A Szolgáltató a Felhasználókat az alábbiakról tájékoztatja a Szolgáltatás nyújtásával kapcsolatban:
- 1. a Szolgáltató nem alkalmazza sem a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bek. o) pont szerinti magatartási kódexet, sem a fogyasztókkal tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló előírások szerinti magatartási kódexet;
- 2. a Szolgáltató nem kér letétet a Felhasználóktól és nem követel meg semmilyen egyéb pénzügyi biztosítékot sem;
- 3. a Szolgáltató nem vállal jótállást, vagy hibás teljesítés esetére bármilyen, a jogszabályban meghatározott kellék- és termékszavatossági kötelezettségen felül más kötelezettséget;
- 4. a Szolgáltató semmilyen tartalom-másolás elleni védelmet, vagy a Szolgáltató hozzájárulása nélküli hozzáférés elleni védelmet nem alkalmaz.
3. A Rendelés várható kiszállítási ideje 1-6 munkanap között van, a pontos kiszállítási időt e-mailben vagy telefonon egyeztetjük a Felhasználóval.
§ 13.A Szabályzat módosítása
1. A Szolgáltató a jelen Szabályzatot bármikor módosíthatja, különösen az alábbi okokból:
- 1. a jelen Szabályzat tartalmát közvetlenül érintő, hatályos jogszabályok változása;
- 2. bíróság vagy hatóság által, a jelen Szabályzat tartalmát közvetlenül érintő határozat (ítélet, végzés vagy döntés) kibocsátása;
- 3. új funkciók bevezetése a Honlapon;
- 4. jogszabálysértés vagy jelen Szabályzat megsértésének megakadályozása;
- 5. értelmezési ellentmondások, nehézségek eltávolítása;
- 6. a Szolgáltató átalakulása (jogállásának változása), a Szolgáltató vagy Tárhelyszolgáltató névváltozása, jelen Szabályzatban szereplő bejegyzett adatok, azonosítók, címek, URL címek, e-mail cím vagy telefonszám módosulása.
2. A Szabályzatban bekövetkező változás nincs hatással, a módosított Szabályzatnak a Felhasználókra kötő erejűvé válásának napját megelőzően létrejött Felhasználói jogokra vagy a Szolgáltatói kötelezettségekre.
3. A Szolgáltató a Szabályzat módosulásáról köteles a Honlapon értesítést elhelyezni, valamint a Felhasználói fiókokhoz tartozó e-mail címekre ezt az értesítést e-mailben megküldeni.
4. A jelen Szabályzat módosulása azon Felhasználókkal szemben bír kötőerővel, akik a Szolgáltatást a Szabályzat módosulásáról való tudomásszerzést követő 30 napon belül nem mondják fel a 7. § 2. pontnak megfelelően.
§ 14.Záró rendelkezések
1. Az itt nem szabályozott kérdésekben, a Magyarországon hatályban lévő jogszabályok irányadóak, különös tekintettel a magyar Polgári törvénykönyv és az Elkertv. rendelkezéseire.
2. A felmerülő jogviták során a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény alapján hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jár el.
Kiegészítő információk:
Bankkártyás fizetés
Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Fino Bio Products webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Fino Bio Products webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Fino Bio Products webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.
Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban! Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását. Mire figyeljen a vásárláskor? Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit! Tanulmányozza át a Fino Bio Products webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát! Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait! Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám) Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá. Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!
A biztonságról
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek. Elfogadott kártyák A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Fizetés lépései
1.Ön a Fino Bio Products webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2.Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3.A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4.A fizetést követően Ön visszatér a Biofino webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Fino Bio Products webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Vásárlási feltételek
Az áruház
Áruházunkban kizárólag ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó alapanyagok felhasználásával készült bio élelmiszereket forgalmazunk. Boltunkban megtalálható a bio nassolnivalók, ivólevek, főzési alapanyagok széles választéka.
A vásárlás
Áruházunk kínálatát Ön rendelés feladása nélkül is megtekintheti, a vásárlás nem regisztrációhoz kötött szolgáltatás. Regisztrációját megteheti vásárlás előtt, de akár a rendelés feladásakor is. Amennyiben Ön felhasználó nevével és jelszavával be van lépve, a termékek akkor is a kosarában maradnak, ha időközben kilépne oldalunkról. Kosarának tartalmát a rendelés feladása előtt többször ellenőrizheti, törölhet belőle tételeket, vagy megváltoztathatja darabszámukat. A vásárlás lezárásaképpen a jóváhagyó oldalon ellenőrizni vagy módosítani tudja megadott adatait, valamint megjegyzést tud fűzni rendeléséhez, melyet igyekszünk figyelembe venni a kiszállítás megkezdésekor. Sikeres rendelés esetén a kosár automatikusan kiürül, és rendszerünk visszaigazoló e-mailt küld a vásárlás adatairól. Rendelésének állapotát a belépést követően oldalunkon is nyomon követheti.
Regisztráció és adat megadás
A rendelés teljesítésekor a regisztrációnál megadott szállítási és számlázási adatokat vesszük figyelembe, de ezeket az adatokat bármikor módosíthatja, akár minden egyes rendelés alkalmával is. Adatainak kezeléséről és biztonságáról a jogi és adatvédelmi tudnivalók menüpont alatt kaphat bővebb felvilágosítást.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy futárjaink munkanapokon reggel 8 és délután 5 óra között végzik a csomagok kézbesítését, ezért nyomatékosan kérjük, hogy az adatok megadásakor munkaidőben elérhető kiszállítási címet és minél több telefonos elérhetőségét tüntesse fel. Számlázási cím hiányában a számlát a szállítási címre állítjuk ki, és minden esetben a csomagban helyezzük el.
Fizetés és szállítás
Rendelésének ellenértékét az alábbi módon egyenlítheti ki:
- utánvét (átvételkor a futárnak fizetendő készpénzben)
A rendeléseket igyekszünk 3-6 munkanapon belül teljesíteni, az esetlegesen későbbre várható szállításról pedig e-mailben értesítjük.
A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi minden hétköznap reggel 8 és délután 5 óra között. A szállítási költség belföldön távolságtól független, de súlyhatáronként és a fizetendő utánvét összegétől függően változó.
Az árak bruttó árak és forintban értendők, a fenti táblázatok alapján kapott szállítási költséget Ön is nyomon követheti virtuális kosarában. A fizetett szállítási költség két kézbesítési kísérletet tartalmaz, így amennyiben első alkalommal a futár nem talál átvevőt a megadott címen, értesítőt hagy, és az ezen szereplő telefonszám segítségével 5 napon belül új időpontot egyeztethet.
Felhívjuk figyelmét, hogy az irodánkba sikertelen kiszállítás címén visszaérkező csomagokat csak dupla szállítási költség megfizetését követően áll módunkban újra kiküldeni.
Megértését köszönjük!